Μπράβο στη Θήβα για την καταπληκτική αυτή εκδήλωση:Μπουφές αγάπης!!!

Συγχαρητήρια για την σημερινή εκδήλωση (18/12) στην πόλη της Θήβας. Συγχαρητήρια στην ΟΕΒΕ Θήβας , για την προσφορά και διοργάνωση αυτού του θεσμού πλέον , ο οποίος ξεκίνησε κάποια χρόνια πριν από τον τότε πρόεδρο ομοσπονδίας Χρήστο Χαρατσή
.Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου εδω