ΑΛΥΚΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ - ΜΥΡΙΖΕΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Μια επίσκεψη στην Αλυκή της Βοιωτίας δεν μας άφησε αδιάφορους με όσα είδαμε. Τα φωτογραφίσαμε όλα τα ωραία της Αλυκής, που περιμένει τους επισκέπτες της να περάσουνε ευχάριστα στην πιο όμορφη παραλία της Βοιωτίας.
Δυστυχώς όμως, είδαμε και μάθαμε πολλά που συμβαίνουν. Τα έργα που έχουν ξεκινήσει ακόμα δεν έχουν τελειώσει, αντιθέτως έχουν σταματήσει. Επίσης όπως είδαμε η λειτουργία του παραλιακού δρόμου είναι ακόμη αρρύθμιστη από πινακίδες κατεύθυνσης των αυτοκινήτων. Ότι θέλει ο καθένας κάνει. Παρκάρουν τα αυτοκίνητα πάνω στα νεοφτιαγμένα πεζοδρόμια. Όπως θέλει ο καθένας, Όπου του αρέσει. Ιδού η απόδειξη

Τελικά θα γίνει κάτι; Πως θα λειτουργήσει αυτό το έργο; Θα βοηθήσει τους καταστηματάρχες και τους λουόμενους; Θα έχουμε ένα ομαλό καλοκαίρι στην Αλυκή;
Να πούμε ότι στην παραλία είδαμε πινακίδες για καθαριότητα. Αυτό που δεν είδαμε είναι ο ανάλογος σεβασμός ως προς την παραλία και την διατήρηση της καθαριότητά της.

Η παραλία είναι για όλους. Ας διατηρηθεί καθαρή.
Τέλος, να προσθέσουμε ότι είδαμε την ύπαρξη πυροσβεστικού οχήματος στην περιοχή πάντα σε επιφυλακή, μπράβο για την ενέργεια αυτή.

Ο χρόνος πιέζει πολύ.
Το καλοκαίρι είναι εδώ. Ελπίζουμε την επόμενη φορά να βρούμε μόνο καλύτερα να σας δείξουμε και όχι μπάχαλο…
Αλλά ας απολαύσουμε την πανέμορφη αυτή παραλια με θετικές σκέψεις και φωτογραφίες ΕΔΩ
ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ Ιωάννης Τασιούλης για το e-sterea.gr