Παρουσία του Δημάρχου Θηβαίων κ. Σπύρου Νικολάου πραγματοποιήθηκαν, το βράδυ της Πέμπτης 20 Αυγούστου, τα εγκαίνια του γλυπτού της Σφίγγας, που φιλοτέχνησε ο γλύπτης Κωνσταντίνος Αγγέλου και Πρόεδρος της Οργάνωσης “ΣΦΙΓΓΑ”, το οποίο τοποθετήθηκε στην Κρήνη του Οιδίποδα, στην πλατεία Αγίων Θεοδώρων Θήβας.
http://e-sterea.gr/index.php/nea/eidiseis/epikairotita/12631-entyposiako-to-glypto-tis-sfiggas-stin-krini-tou-oidipoda-sti-thiva