Αυτά κάνει ο Απ. Γκλέτσος και οι κάτοικοι της ανατολικής Φθιώτιδας, πίνουν νερό στο όνομά του!

Πως ο Δήμαρχος έχει καταφέρει να κερδίσει την συντριπτική πλειοψηφία των δημοτών του, ακόμα και εκείνων που δεν τον ψήφισαν...

Η συνταγή είναι απλή. "Σε αντίθεση με τους πολιτικούς, λέει λίγα και κάνει πολύ περισσότερα...Δεν είναι δήθεν...Δεν το παίζει φίρμα ή δήμαρχος και είναι πολύ κοντά στα καθημερινά προβλήματα των δημοτών του..." . Αυτά έλεγε ένας εκπαιδευτικός της Στυλίδας στο LamiaReport στην πρόσφατη εκδήλωση που έγινε στο Λύκειο για την βράβευση των μαθητών.

Των φρονίμων τα παιδιά... από το καλοκαίρι φροντίζουν για το χειμώνα. Έτσι λοιπόν πριν λίγες ημέρες ο Δήμαρχος, με χορηγία που εξασφάλισε, έβαλε ακόμη 10 τόνους πετρέλαιο σε σχολεία της ανατολικής Φθιώτιδας. 

Τον τελευταίο χρόνο πρέπει να έχει βάλει περισσότερους από 40 τόνους πετρέλαιο, με χορηγίες πάντα, για να μην έχουν πρόβλημα οι μαθητές σε όλα τα σχολεία του Δήμου.

Μάλιστα ο διευθυντής του λυκείου στη Στυλίδα είπε ότι το γεγονός αυτό αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης σε συνάντηση διευθυντών σχολείων, λέγοντας ότι είναι ο μοναδικός δήμος που το έκανε αυτό.